اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا

 

گزارش های بسیاری حاکی از آن است که بسیاری از متقاضیان موفق به دریافت کمک مالی نمی شوند در حالیکه آنها برای آن واجد شرایط هستند. یک برآورد آن است که ۱٫۸ میلیون دانشجو در سال ۲۰۰۶ که واجد شرایط کمک مالی بودند درخواست نداده اند.

درخواست کمک های مالی  تقریباً از طرف تمام مشاوران پذیرش دانشگاه ها توصیه می شود، حتی برای خانواده های متوسط ​​و طبقات بالا که درخواست پذیرش در کالج های خصوصی دارند. هر دانشکده معیارهای خاص خود را برای تعیین نیاز مالی و وام ها دارد. یک مشاورمخالف این امر است که برچسب قیمت یک دانشگاه باعث منصرف شدن دانشجو گردد، از آنجا که بسیاری از دانشگاه های سطح بالا٬ دارای دارایی های زیادی هستند که به آنها اجازه می دهد برای هزینه هایشان یارانه داشته باشند به طوری که کالج ها ارزان تر از کالج های به اصطلاح ” ردیف دوم” و یا کالج های دولتی هستند.

مشاوران کالج پیشنهاد می دهند که پدر و مادر ، مدارک مالی، از جمله فرم های مالیاتی ، سوابق کسب و کار خود را برای استفاده های بعدی در زمانی که درخواست دریافت کمک مالی دارند نگه دارند و FAFSA آنلاین در اوایل ماه ژانویهJanuary سال آخر تحصیلات دانشگاهی دانشجوی خود پر کنند. مسئولین پذیرش می توانند تا نام ۹ تا از کالج های دیگری که یک دانشجو برای آنها درخواست داده است را مشاهده کنند، با توجه به گزارش های متعدد ، برخی از کالج ها ممکن است بر اساس تفسیر و تحلیل خودشان از ترتیب دانشگاه ها ی لیست شده در FAFSA درخواست پذیرش دانشجو را رد کرده یا کمک های مالی وی را کاهش دهند. بر این اساس، منابع مختلف توصیه می کنند که نام دانشگاه ها را بر اساس حروف الفبا بر روی FAFSA فهرست شوند تا اولویت ها نامشخص باشند. زودترین زمان برای پر کردن فرم FAFSA  اول ژانویه سال آخر دانش آموز است؛ در مقابل، مشخصات CSS را می توان پیش از آن در پائیز قبل از آن پر کرد. گزارش ها نشان می دهد که بسیاری از والدین در هنگام پر کردن اطلاعات FAFSA اشتباهاتی انجام می دهند، و اشتباهات عبارتند از عدم فشار دادن دکمه “ارسال “، بازدید از وب سایت FAFSA نادرست، خالی گذاشتن جای برخی از گزینه ها به جای وارد کردن یک صفر صحیح ، املای اسم و یا وارد کردن شماره امنیت اجتماعی و یا برآورد اشتباه اطلاعات مالیاتی. از آنجا که فرمول FAFSA فرض می کند که ۲۰ ٪ از دارایی های یک دانش آموز را می توان برای هزینه های کالج استفاده کرد در حالیکه ۶ ٪ از دارایی پدر و مادراستفاده می شود، مشاوران توصیه می کنند که در سال های اول کمک مالی ازحساب دانشجو به حساب پدر و مادر منتقل شود که شامل انتقال کمک مالی به یک حساب۵۲۹ plantax-advantaged که توسط والدین کنترل می شود است. پر کردن زود هنگام مالیات توصیه می شود ، اما استفاده از تخمین برای FAFSA از سال های گذشته امکان پذیر است و بعداً پس از پر شدن مالیات ها اعداد به روز می شوند. هیچ هزینه ای برای فرستادن درخواست در وب سایت FAFSA وجود ندارد. به گفته ی یک منبع ، بهترین زمان برای آغاز جستجو برای بورس های تحصیلی قبل از سال آخر است. چندین  گزارش تایید می کنند که  مهم است که فرم های کمک های مالی مانند مشخصات CSS را در اوایل سال تحصیلی مدرسه پر کرده و بایگانی نمایید.

علاوه بر عوامل هزینه ، به طور فزاینده ای کالج ها بر اساس متوسط بدهی های دانشجویی فارغ التحصیلان خود مقایسه می شوند، و اخبار آمریکا رتبه بندی را بر اساس متوسط ​​بدهی دانشجویان خود ارائه داده است. گزارشی از تاریخچه بدهی قابل توجه دانشجو در Utne Reader آورده شده، وگفته که ۳۷ میلیون آمریکایی در سال ۲۰۰۹ بدهی های دانشجویی داشتند، و نه تا از هر ده دانشجو به طور متوسط از ​​۴٫۶ کارت های اعتباری استفاده می کند تا برخی از هزینه های آموزشی را پرداخت کند. گزارش بیان کرد که افزایش متوسط  ​​بدهی ازمتوسط ۲۰۰۰ دلار در سال ۱۹۸۰ – ۸۱ تا بیش از ۲۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۰۹ وجود داشته، و همچنین کاهش قابل توجهی در کمک های فدرال و کمک های مالی در طول این دوره وجود دارد.

اخبار ایالات متحده US News و دیگران  به بررسی عاملی دیگر از نظر تامین منابع مالی دانشگاه پرداختند، که طول مدت زمانی است که طول می کشد تا مدرک کسب شود. پایان تحصیلات یک سال زودتر (در سه سال) بخش قابل توجهی از این حلقه ی هزینه را کم می کند ، در حالی که پنج سال باعث ترکیب هزینه و تاخیر در ورود به نیروی کار می شود. ژاک استاینبرگ پیشنهاد می دهد که بسیاری از دانشجویان به محاسبه بدهی متحمل هر سال خود بپردازند، و او پیشنهاد کرد که بدهی برای تمام چهار سال کالج باید کمتر از حد انتظار حقوق و دستمزد در سال اول بعد از اتمام دانشگاه آنها باشد ، و ترجیحا زیر ۴۰۰۰۰ دلار. تعداد انگشت شماری از مدارس سیاست “آموزش رایگان” برای دانش آموزان کم درآمد دارند، به طوری که آنها بدون بدهی فارغ التحصیل می شوند.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا , ,
:: برچسب‌ها: اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا , اقدامات قبل از سفر , اقدامات قبل از سفر به آمریکا , راهنمای دانشجویان در آمریکا , امور بیمه در آمریکا , بانک های ایران در آمریکا , فرصتهاي شغلي در آمریکا , نحوه نگارش رزومه cv , نحوه اخذ پذيرش و بورس تحصيلی , دانشگاههای انگليسی زبان , شرايط ورود به دانشگاه های آمریکا , آموزش زبان آمریکا , برنامه آموزش زبان آمریکا , پذيرش دانشجویی , شروط گرفتن پذيرش از يك دانشگاه آمریکا , تحصيلات در آمریکا , اطلاعات لازم سفر به آمریکا , قوانين در آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی , اطلاعات عمومي آمریکا , اقامت در آمریکا , ادامه تحصيل , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 14 بهمن 1393

مدارک لازم جهت اخذ پذيرش دانشگاههای اتریش

در ابتدا باید توجه داشته باشید که مهلت تقاضانامه تحصیلی برای ترم زمستانی اول سپتامبر و برای ترم تابستانی اول فوریه است و تمامی مدارک مورد نیاز باید تا این تاریخ به دانشگاه رسیده باشد. این تاریخ ها غیرقابل تمدید هستند. با توجه به اینکه مراحل بررسی پرونده های داوطلبان به زمان زیادی احتیاج دارد، توصیه می شود که داوطلبان مدارک خود را هر چه زودتر به ما  ارایه کنند. رشته های تحصیلی ای که احتیاج به آزمون ورودی دارند (دانشگاه های پزشکی، دانشگاه و دانشکده های هنر): مهلت تقاضای شرکت در آزمون ورودی برخی رشته ها تا ۶ ماه پیش از آغاز ترم تحصیلی می باشد. پس بسیار مهم است که داوطلب در فرصت کافی به آماده کردن مدارک مورد نیاز اقدام کند.

مهمترین شرط در گرفتن پذیرش از دانشگاه های اتریش قبولی در همان رشته در یکی از دانشگاه های ایران و داشتن گواهی اشتغال به تحصیل است. این مسئله اصلی ترین شرط برای گرفتن پذیرش است. در واقع دانشگاه های اتریش قبولی در کنکور ایران را به منزله امتیاز اصلی دادن پذیرش تحصیلی می دانند و پس از آن معدل و نمرات شخص مورد بررسی قرار می گیرد. نداشتن گواهی اشتغال به تحصیل در ترم جاری در رشته مورد درخواست در ایران به منزله نگرفتن پذیرش می باشد. معمولا بین 4 هفته تا 6 هفته طول می کشد تا دانشگاه پس از دریافت مدارک نتیجه را با پست ارسال کنند.

در مورد رشته های هنر, قبولی در آزمون عملی ورودی نیاز است. و تا قبل از شرکت در آزمون هیچ پذیرشی ( اعم از رسمی و غیر رسمی) به دانشجو داده نمیشود. حضور فرد در آزمون الزامی است ( فرستادن نمونه کار کافی نمیباشد).تاریخ برگزاری آزمونهای عملی هر ترم در وب سایت دانشگاه اعلام میشود. برای ورود به اتریش جهت شرکت در آزمون ورودی نیاز به دعوتنامه نمی باشید. فقط کافی است برگ داوطلبان شرکت در آزمون ورودی را پر کرده برای ما  ارسال نمایید. برگ تایید دانشگاه دال بر شرکت شما در آزمون ورودی که همراه با تاریخ برگذاری آزمون است برای شما حکم دعوتنامه را دارد و سفارت اتریش در ایران به انزمام این برگه به شما ویزای ورود جهت شرکت در آزمون ورودی را ابلاغ می نماید.

مدارک زير با توجه به شرايط متقاضيان دسته بندی شده و نيازی نيست که همه متقاضيان کليه مدارک را جهت اخذ پذيرش داشته باشند. ترجمه رسمی مدارک (با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه و تایید سفارت اتریش) بايد به زبان آلمانی يا انگليسی باشد.

 فرم پر شده و امضا شده ی درخواست پذیرش

شرح حال مختصر(یک یا دو صفحه) با عکس به زبان آلمانی یا انگلیسی
ترجمه و کپی پیوست شده ی مدرک دیپلم و ریز نمرات آن

ترجمه و کپی پیوست شده ی مدرک پیش دانشگاهی و ریز نمرات آن

ترجمه و کپی پیوست شده ی کارنامه قبولی در کنکور سراسری و یا دانشگاه آزاد در رشته و مقطع مورد درخواست (در صورتیکه درایران هنوز در این رشته ثبت نام نکرده اید)

ترجمه و کپی پیوست شده ی گواهی دانشگاه مبنی بر اینکه در ترم جاری دانشجوی تمام وقت و رسمی آن دانشگاه هستید و از ادامه تحصیل منع نشده اید (در صورتیکه در حال حاضر دانشجو هستید، فارغ از اینکه در رشته و مقطع مورد درخواست است و یا غیر از آن)

ریز نمرات مهر و امضا شده ی دروسی که تا به حال در دانشگاه گذارنده اید به زبان انگلیسی و یا ترجمه ی آن (در صورتیکه دروسی گذارنده اید)

ترجمه و کپی پیوست شده ی مدرک فوق دیپلم، لیسانس یا فوق لیسانس و ریز نمرات مهر و امضا شده ی آنها (در صورتیکه دارای این مدارک هستید) - به جای دانشنامه، گواهی اتمام تحصیل دانشگاه هم مورد قبول است

ترجمه شناسنامه و کپی پیوست شده 

گواهی زبان آلمانی ( در صورتیکه دوره ی زبان آلمانی گذارنده اید)

دیگر مدارک دال بر تجربیات و آموزشهای حرفه ای یا فنی که در ایران جنبه ی رسمی دارند.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش , ,
:: برچسب‌ها: مدارک لازم جهت اخذ پذيرش دانشگاههای اتریش , راهنمای تحصیل در اتریش , راهنمایی انتقال دانشجو از اتریش به ایران , معرفی نظام آموزشی اتریش , راهنمای مدرک TOEFL , بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , نحوه اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , تحصيل در دانشگاههای اتریش , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش , اخذ پذیرش تحصیلی اتریش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 29 بهمن 1393

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش

 

برای کسانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه های آزاد و سراسری هستند و فارغ التحصیل نشده اند یکی از بهترین فرصت های تحصیلی ، اخذ انتقالی از دانشگاه خود به یکی از دانشگاه های کشور اتریش می باشد.

برای این منظور داوطلب می بایستی دانشجوی رشته مورد نظر در دانشگاه کشور خود و یا کشور دیگری که مورد تائید است باشد ، در واقع پیش شرط درخواست پذیرش جهت دانشگاه های اتریش قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا آزاد ) در رشته و مقطع مورد نظر می باشد.

برای این منظور با اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه خود به همراه ریزنمرات مهر و موم شده و گواهی عدم منع تحصیلی در دانشگاه خود به همراه سایر مدارک مورد نیاز ، پرونده شما جهت اخذ پذیرش و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر وین و سایر شهرهای اتریش بازگشایی می شود ، لازم به توضیح است در این روش واحدهایی که شما در دانشگاه اولیه خود گذرانده اید مورد ارزیابی قرار می گیرد و نیاز به گذراندن مجدد این واحد ها در دانشگاه مقصد نمی باشد.



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش , ,
:: برچسب‌ها: شرایط اخذ پذیرش از دانشگاههای اتریش , راهنمای تحصیل در اتریش , راهنمایی انتقال دانشجو از اتریش به ایران , معرفی نظام آموزشی اتریش , راهنمای مدرک TOEFL , بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , نحوه اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , تحصيل در دانشگاههای اتریش , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای اتریش , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اتریش , اخذ پذیرش تحصیلی اتریش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 26 بهمن 1393

 راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور کانادا

 

مجموعه جامع راهنمای تحصیل در کانادا و اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي کانادا

کانادا داراي سيستم آموزسي مطابق باكشورهاي پيشرفته در مقاطع كارشناسي.كارشناسي ارشد ودكتري در رشته هاي مهندسي ، پزشكي ، علوم پايه ، حقوق ، بازرگاني و هنر مي باشد

فارغ التحصيلان اين دانشگاهها تاسطح دكتري توسط وزارت علوم ارزشيابي ميشوند

این سی دی شامل:

راهنمای تحصيل دربيش از17 دانشگاه گروه يك (ممتاز) كشور کانادا

معرفي صد دانشگاه معتبر كشور کانادا جهت ادامه تحصيل

شرايط و ملزومات نحصيل در کانادا

نحوه درخواست اوليه جهت تحصيل در دانشگاههاي کانادا

نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي کانادا

راهنمای پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي دانشگاههاي کانادا

آمادگي كنكور درايران

راهنمای آموزش الكترونيكي كشور کانادا

راهنمایی شرايط پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي ارشد ودكتري

راهنمای مدرك TOEFL ويا TOMER

معرفی دانشگاه ها

معرفی رشته های دانشگاه

معرفی راه هایی برای تخفیف تا 70 درصد

معرفی نظام آموزشی کانادا

درجه بندی دانشگاه ها

بررسی هزینه زندگی دانشجویی در شهر های مختلف

راهنمایی انتقال دانشجو از کانادا به ایران وایران به کانادا


 


:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای کانادا , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای تحصیل در کانادا , راهنمایی انتقال دانشجو از کانادا به ایران , معرفی نظام آموزشی کانادا , راهنمای مدرک TOEFL , بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , نحوه اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , تحصيل در دانشگاههای کانادا , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا , اخذ پذیرش تحصیلی کانادا , ,
:: بازدید از این مطلب : 2259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 23 بهمن 1393

راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور هند

 

راهنماي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر خارجي ، تحصيل در خارج و نگارش CV +مشاوره رايگان ( براي اولين بار در كشور )

مجموعه جامع راهنمای تحصیل در هند و اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند

هند داراي سيستم آموزسي مطابق باكشورهاي پيشرفته در مقاطع كارشناسي.كارشناسي ارشد ودكتري در رشته هاي مهندسي ، پزشكي ، علوم پايه ، حقوق ، بازرگاني و هنر مي باشد

فارغ التحصيلان اين دانشگاهها تاسطح دكتري توسط وزارت علوم ارزشيابي ميشوند

این سی دی شامل:

راهنمای تحصيل دربيش از17 دانشگاه گروه يك (ممتاز) كشور هند

معرفي صد دانشگاه معتبر كشور هند جهت ادامه تحصيل

شرايط و ملزومات نحصيل در هند

نحوه درخواست اوليه جهت تحصيل در دانشگاههاي هند

نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند

راهنمای پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي دانشگاههاي هند

آمادگي كنكور درايران

راهنمای آموزش الكترونيكي كشور هند

راهنمایی شرايط پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي ارشد ودكتري

راهنمای مدرك TOEFL 

معرفی دانشگاه ها

معرفی رشته های دانشگاه

معرفی راه هایی برای تخفیف تا 70 درصد

معرفی نظام آموزشی هند

درجه بندی دانشگاه ها

بررسی هزینه زندگی دانشجویی در شهر های مختلف

راهنمایی انتقال دانشجو از هند به ایران و ایران به هند

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای هند , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای تحصیل در هند , راهنمایی انتقال دانشجو از هند به ایران , معرفی نظام آموزشی هند , راهنمای مدرك TOEFL , بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , تحصيل در دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 19 بهمن 1393

راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور آلمان

 

آيا مي دانيد با هر توان مالي ميتوانيد براي ادامه تحصيل و کار به آلمان برويد؟

دوره هاي تحصيلي و مراحل اخذ پذيرش تحصيلي و اقامت درآلمان و كار و سرمايه گذاري

آلمان کشوري پهناور، مهم و جذاب در قلب اروپا بوده و در زمينه تبادل فرهنگها، تجربيات ارزشمندي دارد.يکي از قدرتمندترين پايگاه هاي اقتصادي جهان به شمار مي آيد. زندگي و فرهنگ در آلمان بسيار پربار و متنوع است مخارج زندگي و تحصيل در آلمان در مقايسه با کشورهاي مشابه مناسب تر است. در آلمان حدود 300 دانشگاه و به همين تعداد دانشکده هاي فني، مدارس عالي تخصصي و آکادمي هاي هنر وجود دارد.كشور آلمان در حال حاضر يكي از صنعتي ترين كشورهاي جهان به شمار مي آيد و اكثر محصولات اين كشور ( عمدتاً مواد شيميايي و دارويي، ماشين آلات كشاورزي و صنعتي و قطعات مكانيكي ) داراي بالاترين استانداردها در جهان مي باشند.

اطلاعات مورد نياز در رابطه با تحصيل اقامت مهاجرت انواع رواديد و… بطور کامل و بصورت دسته بندي شده . (جديد ترين اطلاعات)

اين مجموعه شامل موارد زير ميباشد:

اطلاعات عمومي آلمان

مدارک لازم جهت رواديد تحصيلي

قوانين در آلمان

اطلاعات لازم سفر به آلمان

تحصيلات در آلمان

شروط گرفتن پذيرش از يك دانشگاه آلمانى

پذيرش دانشجويي

برنامه آموزش زبان آلمانى

شرايط ورود به دانشگاه هاي آلمان

موسسات تحقيقاتي و دانشگاههاي انگليسي زبان

دانشگاهها و مدارك مورد نياز

معرفي دانشگاهها و مراكز آموزش عالي

مهاجرت
نظام آموزشي در آلمان

مدارک دانشگاهي آلمان و تطبيق آن با مدارک ايران

آدرس تعدادي از کالج ها و دانشگاههاي اين کشور

نحوه اخذ پذيرش و بورس تحصيلي

نحوه نگارش رزومه cv و پروپوزال SP

تحصيل در آلمان در مقاطع كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكتري

كار و اشتغال و فرصتهاي شغلي در آلمان

بانک های ایران در آلمان

امور بیمه در آلمان

کتابچه راهنمای دانشجویان در آلمان

لغت نامه 

اقدامات قبل از سفر

تهيه اين بسته را به همه عزيزان به ويژه  جوانان و دانشجويان توصيه مي کنيم.


 


:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان , ,
:: برچسب‌ها: اخذ بورس تحصیلی از کشور آلمان , اقدامات قبل از سفر , راهنمای دانشجویان در آلمان , امور بیمه در آلمان , بانک های ایران در آلمان , فرصتهاي شغلي در آلمان , نحوه نگارش رزومه cv , نحوه اخذ پذيرش و بورس تحصيلي , دانشگاههاي انگليسي زبان , شرايط ورود به دانشگاه هاي آلمان , آموزش زبان آلمانى , برنامه آموزش زبان آلمانى , پذيرش دانشجويي , شروط گرفتن پذيرش از يك دانشگاه آلمانى , تحصيلات در آلمان , اطلاعات لازم سفر به آلمان , قوانين در آلمان , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی آلمان , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی , اطلاعات عمومي آلمان , اقامت درآلمان , ادامه تحصيل , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آلمان , اخذ پذیرش تحصیلی آلمان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1849
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 12 بهمن 1393

 راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور کانادا

 

مجموعه جامع راهنمای تحصیل در کانادا و اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي کانادا

کانادا داراي سيستم آموزسي مطابق باكشورهاي پيشرفته در مقاطع كارشناسي.كارشناسي ارشد ودكتري در رشته هاي مهندسي ، پزشكي ، علوم پايه ، حقوق ، بازرگاني و هنر مي باشد

فارغ التحصيلان اين دانشگاهها تاسطح دكتري توسط وزارت علوم ارزشيابي ميشوند

این سی دی شامل:

راهنمای تحصيل دربيش از17 دانشگاه گروه يك (ممتاز) كشور کانادا

معرفي صد دانشگاه معتبر كشور کانادا جهت ادامه تحصيل

شرايط و ملزومات نحصيل در کانادا

نحوه درخواست اوليه جهت تحصيل در دانشگاههاي کانادا

نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي کانادا

راهنمای پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي دانشگاههاي کانادا

آمادگي كنكور درايران

راهنمای آموزش الكترونيكي كشور کانادا

راهنمایی شرايط پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي ارشد ودكتري

راهنمای مدرك TOEFL ويا TOMER

معرفی دانشگاه ها

معرفی رشته های دانشگاه

معرفی راه هایی برای تخفیف تا 70 درصد

معرفی نظام آموزشی کانادا

درجه بندی دانشگاه ها

بررسی هزینه زندگی دانشجویی در شهر های مختلف

راهنمایی انتقال دانشجو از کانادا به ایران وایران به کانادا


 


:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای کانادا , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای تحصیل در کانادا , راهنمایی انتقال دانشجو از کانادا به ایران , معرفی نظام آموزشی کانادا , راهنمای مدرک TOEFL , بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , نحوه اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , تحصيل در دانشگاههای کانادا , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای کانادا , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا , اخذ پذیرش تحصیلی کانادا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 10 بهمن 1393

راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور هند

 

راهنماي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر خارجي ، تحصيل در خارج و نگارش CV +مشاوره رايگان ( براي اولين بار در كشور )

مجموعه جامع راهنمای تحصیل در هند و اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند

هند داراي سيستم آموزسي مطابق باكشورهاي پيشرفته در مقاطع كارشناسي.كارشناسي ارشد ودكتري در رشته هاي مهندسي ، پزشكي ، علوم پايه ، حقوق ، بازرگاني و هنر مي باشد

فارغ التحصيلان اين دانشگاهها تاسطح دكتري توسط وزارت علوم ارزشيابي ميشوند

این سی دی شامل:

راهنمای تحصيل دربيش از17 دانشگاه گروه يك (ممتاز) كشور هند

معرفي صد دانشگاه معتبر كشور هند جهت ادامه تحصيل

شرايط و ملزومات نحصيل در هند

نحوه درخواست اوليه جهت تحصيل در دانشگاههاي هند

نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند

راهنمای پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي دانشگاههاي هند

آمادگي كنكور درايران

راهنمای آموزش الكترونيكي كشور هند

راهنمایی شرايط پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي ارشد ودكتري

راهنمای مدرك TOEFL 

معرفی دانشگاه ها

معرفی رشته های دانشگاه

معرفی راه هایی برای تخفیف تا 70 درصد

معرفی نظام آموزشی هند

درجه بندی دانشگاه ها

بررسی هزینه زندگی دانشجویی در شهر های مختلف

راهنمایی انتقال دانشجو از هند به ایران و ایران به هند

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای هند , ,
:: برچسب‌ها: راهنمای تحصیل در هند , راهنمایی انتقال دانشجو از هند به ایران , معرفی نظام آموزشی هند , راهنمای مدرك TOEFL , بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , تحصيل در دانشگاههاي هند , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي هند , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های هند , اخذ پذیرش تحصیلی هند , ,
:: بازدید از این مطلب : 1329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 8 بهمن 1393

راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور مالزی

 

راهنماي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر خارجي ، تحصيل در خارج و نگارش CV +مشاوره رايگان ( براي اولين بار در كشور )
راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی در مدت زمان بسيار كوتاه با كمترين هزينه

مجموعه ای جامع درباره تحصیل در کشور مالزی و اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی به صورت CD 

 این سی دی شامل:
 نحوه  اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی
راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غير دولتی  كشور مالزی
راهنمای تحصيل در مقطع  كارشناسی در دانشگاه های مالزی و اخذ بورس تحصيلي
راهنماي تحصيل در مقطع  كارشناسي ارشد در دانشگاه هاي مالزي و شرايط اخذ بورس
تحصيل در دوره هاي دكتري حرفه اي و دكتري تخصصي  در دانشگاه هاي مالزي و فرصتهاي مطالعاتي و پژوهشي
راهنمای اخذ پذيرش از موسسات معتبر آموزش زبان كشور مالزي
راهنمای ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و ايلتس 
همراهي با شما از بدو ورود به مالزي تا اسكان دائم 
راهنمای اخذ پذيرش تحصيلي در دانشگاههاي معتبر در كليه مقاطع تحصيلي در رشته‌هاي مهندسـي و علـــوم انسانـي حتي دكترا 
راهنمای اخذ پذيرش تحصيلي در رشته‌هاي گروه علـــوم پزشـكي و دندانپزشكي 
راهنمای پروسه اخذ پذيرش نيز توسط نماينده ويژه در كشور مربوطه پيگيری میشود 
راهنمایی پذيرش برای متقاضيانی كه پاسپورت ندارند

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای مالزی , ,
:: برچسب‌ها: ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و ايلتس , ثبت نام در آزمون‌هاي تافل و ايلتس , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر غیردولتی مالزی , پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , نحوه اخذ پذيرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی , اخذ بورس تحصيلی از دانشگاههای مالزی , تحصیل در کشور مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی مالزی , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای مالزی , راهنمای اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذيرش از دانشگاههای مالزی , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1753
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 6 بهمن 1393

راهنمای پذیرش تحصیلی و اخذ بورس تحصیلی از کشور ترکیه

 

بورسیه تحصيلی تركيه 

راهنماي اخذ پذيرش و بورس تحصيلي از دانشگاه هاي معتبر خارجي ، تحصيل در خارج و نگارش CV +مشاوره رايگان ( براي اولين بار در كشور )

راهنمای تحصیل در کشور ترکیه

مجموعه جامع راهنمای تحصیل در ترکیه و اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي تركيه

تركيه داراي سيستم آموزسي مطابق باكشورهاي پيشرفته در مقاطع كارشناسي.كارشناسي ارشد ودكتري در رشته هاي مهندسي ، پزشكي ، علوم پايه ، حقوق ، بازرگاني و هنر مي باشد

فارغ التحصيلان اين دانشگاهها تاسطح دكتري توسط وزارت علوم ارزشيابي ميشوند

این سی دی شامل:

راهنمای تحصيل دربيش از17 دانشگاه گروه يك (ممتاز) كشور تركيه

معرفي صد دانشگاه معتبر كشور تركيه جهت ادامه تحصيل

شرايط و ملزومات نحصيل در تركيه

نحوه درخواست اوليه جهت تحصيل در دانشگاههاي تركيه

نحوه اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي تركيه

راهنمای پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي دانشگاههاي تركيه

منابع آزمون YOS

آمادگي كنكور درايران

راهنمای آموزش الكترونيكي كشور تركيه

راهنمایی شرايط پذيرش دانشجو درمقطع كارشناسي ارشد ودكتري

راهنمای مدرك TOEFL ويا TOMER

معرفی دانشگاه ها

معرفی رشته های دانشگاه

معرفی راه هایی برای تخفیف تا 70 درصد

معرفی نظام آموزشی ترکیه

درجه بندی دانشگاه ها

بررسی هزینه زندگی دانشجویی در شهر های مختلف

راهنمایی انتقال دانشجو از ترکیه به ایران وایران به ترکیه



 
 


:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: اخذ پذیرش تحصیلی ترکیه , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای ترکیه , اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , راهنمایی انتقال دانشجو از ترکیه به ایران , معرفی نظام آموزشی ترکیه , راهنمای مدرك TOEFL , راهنمای مدرک TOMER , منابع آزمون YOS , اخذ بورس تحصيلي از دانشگاههاي تركيه , بورسیه تحصيلی تركيه , بورس تحصيلی تركيه , راهنمای تحصیل در کشور ترکیه , تحصیل در کشور ترکیه , ,
:: بازدید از این مطلب : 2518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : دو شنبه 4 بهمن 1393

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی